Tarot tiistai -korttien siunaus

"Minä pyhitä nämä kortit tuomaan valoa sinne, missä on pimeyttä.

Minä pyhitän nämä kortit tuomaan opastusta ja viisautta itselleni ja muille niin, että kaikkien kannalta korkein hyvä on otettu huomioon.

Minä pyhitän nämä kortit valaisemaan itseäni ja niitä, joita ne koskevat.

Olkoon kaikilla, jotka koskevat tai käyttävät näitä kortteja mukanaan korkea valo ja rakkaus.

Minä pyhitän nämä kortit palvelemaan henkilökohtaisessa kasvussa, viisautena ja tietona sekä tuomaan rauhaa kaikille, jotka etsivät viisautta näistä korteista.

Minä pyhitän nämä kortit kehittämään intuitiotani, että voin olla opetuksen lähde myös mu

Kaikki tarot-aiheiset postaukset löydät tästä linkistä

Kommentit

Luetuimmat postaukset tässä kuussa

Tarot tiistai - Kelttiläinen risti

Pahan onnen tai kirouksen puhdistaminen kananmunan avulla

Rahaloitsu

Kuinka tehdä omat noitapurkit ja noitapullot

Rakkausmagia: Keitetyn ruusun taika

Kasvien kootut käyttötarkoitukset noidalle

Kodin suojaaminen ja puhdistaminen